Chystáte sa so svojou firmou na výstavu alebo chcete mať promo stánok na konferencií? Ak sa takýchto akcií zúčastňujete pravidelne určite už máte mnoho cenných skúsenosti. V prípade, že máte premiéru môžu sa vám hodiť tipy, ako využiť expo stánok čo najlepšie.
Hľadajte inšpiráciu
Existuje množstvo spôsobov ako sa prezentovať na výstavách či konferenciách. Okrem typických konštrukcií existujú aj atypické stánky. Nevtieravý, ale pritom pútavý promo stánok patrí k tým veciam, ktoré zanechajú v návštevníkoch pozitívny dojem. Profesionálne spoločnosti zaoberajúce sa výstavnými stánkami a expozíciami samozrejme poskytujú odborné poradenstvo a môžu vám navrhnúť rôzne riešenia.
Určite je ale dobré, ak budete mať aspoň hrubú predstavu o tom, ako by mal vyzerať nový expo stánok, ktorým sa chcete prezentovať. Najlepšie je vidieť stánky na vlastné oči a tak si prejdite niekoľko výstav, alebo si zoberte inšpiráciu z konferencií, ktoré ste absolvovali, prípadne si vyberajte priamo na nete.
Dôležité sú aj detaily ako napríklad to, či chcete v stánku stôl a stoličky, alebo radšej pohovku s konferenčným stolíkom, koberec alebo holú podlahu, polep na stene stánku alebo opakovane použiteľnú prenosnú stenu a pod.
Propagačný materiál v stánku
Chodením po výstavách sa môžete inšpirovať aj ohľadom propagačných materiálov. Rozdávať sa zvyknú hlavne letáky, ale tie zrejme vo väčšine prípadov skončia v koši.
Skúste sa zamyslieť, prípadne zapojiť aj odborníkov na marketing a vymyslieť niečo menej tradičné a pútavejšie vďaka čomu si vás ľudia zapamätajú.
Zafungovať môže aj promo video pustené na monitore v stánku, samozrejme ak ho máte. Najdôležitejší sú ale ľudia, ktorí sa expa alebo konferencie zúčastnia. Mali by byť hlavne komunikatívni, príjemní a schopní vysvetliť skutočne každému, čomu sa vaša firma venuje . Na výstave sa predsa môžete stretnúť s klientmi, ktorí si vás tam cielene vyhľadajú, ale aj ľudí, ktorí sú v danej oblasti laici. Tak si dajte záležať.
Text:PR